Vrijblijvend kennismaken?

Schrijf je in voor een kennismakingsritje tijdens het fietsseizoen en leer de club en de andere fietsliefhebbers kennen. We verzamelen stipt om 8u30 bij Café Beek in Mere voor een gezamenlijke start.

Onze club staat voor samenwerking en veiligheid met het motto 'samen uit, samen thuis'.
Om ervoor te zorgen dat er voor ieder wat wils is, kan je kiezen uit twee groepen:

• B-ploeg: Geschikt voor fietsers die van een ontspannen tempo Met ritten van ongeveer 75 km en een gemiddelde snelheid van 27 km/u, geniet je van een gezellige rit waarbij er ook ruimte is voor een praatje onderweg.
  • A-ploeg: Voor ervaren fietsers op zoek naar een uitdaging. Met ritten van rond de 100 km en een gemiddelde snelheid van 30 km/u, dagen we je uit om je grenzen te verleggen en samen het beste uit jezelf te halen.

Na de rit keren we terug naar Café Beek om na te genieten, ervaringen te delen en te ontspannen met een drankje.

Aanmelden voor een vrijblijvend kennismakingsritje

Naam(Vereist)
DD slash MM slash JJJJ